BH6 i 128 + 64 Ram

Autor: Sieger (sieger_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:11:06 MET

Interesuje mnie czy ktos mial problemy z dwoma lub trzema koscmi
ram o roznych wielkosciach ( w tym jedna 128M) na Abit BH6.
Niedawno zmienilem procesor z cela 366_at_525 na P3 800 i do
64+32 dolorzylem 128. Najpierw komp dzialal wydawalo mi sie
bardzo dobrze, probowalem tez z podkrecaniem. Nie przeinstalowywalem
Win 2000 Pro, bo wydawalo mi sie ze cel I i P3 to podobna architektura i
powinno sie obyc bez tego. Pozniej zauwazylem, ze czesto mi sie
wali word2000. Bardzo tez mi sie wywala ie 5.5 i baner Spedia, oba
szczegolnie przy zamykaniu. Ogolnie system stoi ale programy zglaszaja
blad : Instrukcja spod "adres" odwoluje sie do pamieci pod adresem
"0xf00000000". Pamiec nie moze byc read. Ras i cas teraz sa na 3,
wyjalem modul 32 bo byl jakiejs cienkiej firmy i myslalem, ze on miesza ,
proc nie przetaktowany, a bledy dalej wystepuja.