Re: Abit Kt7 pod Durona dzieja sie cuda!?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 22:58:10 MET

"grabiec dariusz" <grabiec_at_katowice.cc> napisal:

>Jest tez efekt dodatkowy : co kilka sekund mruga dioda nagrywarki (TEAC 54W)
>a nie powinna tak mi sie wydaje.

Akurat ten typ tak ma, tym sie nie przejmuj. Jesli nie chcesz zeby Ci
nagrywarka nie mrugala, wylacz w menedzerze urzadzen autoodtwarzanie.

>Pozostaje wiec chyba plyta, ale tego nie jestem pewny jezeli ktos mial
>podobny problem i wie jak go rozwiazac to bede naprawde wdzieczny. Na dzien
>dzisiejszy pozostaje tylko reklamowac plyte.

Zanim podmienisz plyte, zwroc uwage na zasilacz. Czesto jak nie wyrabia
moga sie dzic rozne dziwne rzeczy. Poza tym
probowales powyciagac wszystkie karty (opracz grafiki)
i wtedy przetestowac system ?

Andrzej