Skaner Plustek P12, Win 95 i problem z instalacja ???

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 21:38:52 MET

Witam wszystkich

problem jest nastepujacy, mam skaner PLUSTEK OpicPro P12, jest tez sobie komp, stary, ale spelnia
wszystkie tzw. wymagania sprzetowe tzn. jakis tam K5 133MHz, 24MB ram i HDD Seagate 6GB. To wszystko
chodzi na Win95OSR. Problem polega na tym ,ze jak chce zainstalowac tan skaner (wszystko wedlug
instrukcji), to instalator zglasza mi ze to nie jest windows 98 i zebym jeszcze raz uruchomil setup,
ale ponowne uruchomienie daje ten sam efekt, skutkiem czego za cholere nie moge tego zainstalowac
  Wyglada na to ze plyta ma klopoty z rozpoznaniem wersji windowsa, bo w instrukcji napisali ze
skaner, a takze instalatro z plyty chodzi nawet z 3.11 i ze sam rozpoznaje system. Co jest grane,
jak to obejsc ??? Jak prubowalem zainstalowac recznie stery z tej plytki to okazalo sie ze mozna
tylko zainstalowac w ten sposub skaner na USB, a na LPT nie :( Plytka jest dobra bo na innym
sprzecie sprawdzilem pod 98 wszystko jest o.k. Moze sie ktos z was spotkal z takim problemem ???

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
ICQ # : 10419779