Re: Jaki najlepszy download manager ?

Autor: Michal Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 19:26:37 MET

Necroscope <necro_at_go2.pl> napisal:
> Który z najnowszych download managerów jest
> najlepszy w/g Was ? GoZilla, GetRight, NetAnts, FlashGet
> , NetVampire czy też GetSmart ???
> Nie licza sie bajery tylko, szybkość i 100% możliwość
> "dociągnięcia" pliku po zerwaniu downloadu.....

--> FlashGet: pod wzgledem ilosci _ciekawych_i_przydatnych_ opcji
(ograniczenie maksymalnej predkosci sciagania) i informacji o downloadzie
(podglad tego co sie dzieje w kazdym watku) oraz za doskonala opcje w menu
kontekstowym IE - "Sciagnij wszystko Flash Get'em" czyli sciaganie
wszystkich linkow na stronie (jesli np jest 50 plikow do sciagniecia)
Dodatkowy atut - menu po polsku oraz mozliwosc zaimportowania listy do
downloadowania. Minusy - srednia predkosc sciagania i raczej malo stabilna,
kiepskie wyszukiwanie mirrorow w dodatku dopiero po starcie sciagania co
spowalnia troche transfer :-(, ograniczenie do 8 plikow sciaganych na raz,
brak malych okienek z informacjami o aktualnie sciaganym pliku (trzeba
wchodzic w glowne okno programu)

DAP: za szybkosc dzialania i prostote obslugi Minus - ilosc opcji czyli
mozliwosci.

Dla mnie jest to taki tandem. FlashGet'em sciagam duze ilosci plikow. DAP'em
pojedyncze ale wieksze pliki.

Pozdr.

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
m.macoch_at_wsisiz.edu.pl             UIN:45158526