Re: 40ml do HP610c

Autor: Filemon (filemon75_at_poland.com)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 19:38:13 MET

> jak juz jestesmy przy tuszach i napelnianu to moze wie ktos jak to jest.
Czy
> ten sam pojemnik mozna napelniach wiele razy czy raz czy dwa czy to jest
> jakas konkretna liczba ??? konkretniej chodzi o tusz do drukarki HP DJ690

>Ja tam napelnilem juz 3 razy. Mozna napelniac ile sie chce. Jest tylko
jeden
szczegol, na ktory nalezy zwrocic uwage. Podczas napelniania trzeba uwarzac
>na glowice.

Nie do końca. Głowice są przeznaczone do jednorazowego użytku. Jedne można
napełniać 2 razy inne więcej ale to zależy chyba od partii głowic i
producenta.
Generalnie uważam, że można napełniać głowice 3-4 razy bez widocznej utraty
jakości wydruków. Oczywiście da się więcej ale trzeba zaakceptować
pogorszenie wydruków (na tańszych drukarkach mniej widać)
Filemon

--
BEZPŁATNE konto e-mail o adresie ty_at_poland.com i NIELIMITOWANEJ pojemności
Tylko w POLAND.COM ! www.poland.com