Re: Monitor MAG 570FD - czy dobry?

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_rowerpower.dhs.org)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 17:29:09 MET

On 9 Jan 2001 00:32:44 GMT, Janusz B.
  <SKASOWAC_TO_jb23_at_go2.pl> wrote:

>Zamierzam kupic ten model?
>Jakies za i przeciw?
>
>Moze ktos ma jakies doswiadczenia?

Pracowalem przez jakis czas na Magach (w firmie, nie w domu),
w tym na wspomnianym przez Ciebie modelu.
Jeden byl cudowny -- nie wiem czemu, ale po prostu przyjemnie
mi sie z nim pracowalo. Chetnie bym go do domu odkupil po prostu,
mimo iz rozmiar mi nie odpowiadal.
Drugi zas gorszy i nie do wyregulowania --meczyl mi sie przy nim
wzrok (a jestem bardzo pod tym wzgledem wrazliwy). Przygladajac sie
mu z bliska widzialem kolorowe obwodki wokol jasnych plam na czarnym
tle i rozmycia w roznych obszarach monitora (akurat nie na rogach).
Powtarzam: nie udalo mi sie go wyregulowac.
Sprzet ten sam.

Wydaje mi sie, ze jesli chodzi o monitory mozna sie kierowac
wylacznie cena -- chcesz sredni model to bierzesz srednia
ilosc pieniedzy, idziesz do sklepu i sposrod mozliwie duzej
liczby egzemplarzy wstepnie wybranego modelu bierzesz najlepszy.
Opinie uzytkownikow sa moim zdaniem malo miarodajne, bo raz,
ze kazdy ma jakies swoje sympatie, ktore wplywaja na
obiektywnosc ocen, a dwa, ze egzemplarze roznia sie od siebie
bardzo istotnie.

Ja bym sobie Maga do pracy nie kupil, ale do multimediow,
gier, internetu i zajec niewymagajacych wielogodzinnego wpatrywania
sie w literki to moze byc niezly wybor, zwlaszcza zwazywszy na
niska cene.

O ile nie przeszkadzaja Ci, ma sie rozumiec, trynitronowe paski.

LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice