Chłodzenie

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 15:12:20 MET

Zainspirowany artykułami o overclockingu i dyskusjami na tej liście
zacząłem sporo myśleć o
chłodzeniu, itd.

Ponieważ od pewnego czasu miałem kłopot z głośną pracą wentylatora na
procesorze (niełożyskowany), wyłączyłem go w ogóle. Celeron 333 +
program Rain, po wyłączeniu wentylatora ma temperaturę radiatora
zbliżoną do pokojowej - nie czuję specjalnego ciepła. Pamiętam, że bez
Raina grzał dość mocno. Co się natomiast okazało - bardzo gorąca jest
karta grafiki. Czyli w zasadzie z wiatraczka na procesorze mogę
zrezygnować, a pomyśleć o chłodzeniu grafiki.

O czym zadowolony informuję.

+ Paweł