Problem z dyskiem

Autor: Jacek Czerniawski (jaco_at_ssound.eti.pg.gda.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 14:24:45 MET

Moja partycja c dysku umarła, pokazuje że system nieznany, gdy w
rzeczywistosci powininen być FAT32, starałem się go skanować, ale niewiele
pomogło (tzn. nic). Słyszałem że istniej metoda, żeby "na chama" przegrać
wszystko co jest na dysku i ripperami wyciągać pliki np. doc itd. Czy ktoś
stosował tą metodę, jakiego programu do tego użyć? A może jest inny sposób,
aby poinformować kompa że tam jest FAT32 nie robiąc formatu i nie tracąc
danych?
Help Please.
Jacek