Re: WindowsMediaPlayer 7.0 czy WinAmp ??????

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 14:09:50 MET

Dla mnie WMP7 ma tylko jedną zaletę - gra głośniej, więc jeśli ustawię
muzyczkę na full, dźwięk komunikatu ostrzegawczego windy nie zrzuci mnie z
krzesła.

Moze i używałbym WMP7, bo jest ładniejszy, ale jak cośtam poprzestawiałem
żeby nie łączył mnie z internetem przy każdym odtwarzanym utworem, to zaczął
mi odtwarzać co drugi utwór i nie umiem nic z tym zrobić. Ale tak poza tym
jest powolny, pamięciożerny (microsoft - niemożliwe!!!), nie można
zapamiętać ustawień equalizera, nie ma "preampa", więc nie mogę obniżyć
poziomu odtwarzania mp3 przesterowanych przy kodowaniu. Nie potrafili nawet
porządnie zrobić ściągania z internetu tytułów utworów na CD (CDDB) - ale to
już nie dotyczy porównania z Winampem. W sumie ten encoder WMP jest w
porządku, wydaje mi się że jakość jest trochę lepsza niż MP3 z Easy CDDA
Ext. Ale poza tym przywiązałem się do wizualizacji do WinAmpa (Albedo!!!).
Aha, oczywiście Winamp dorównuje łatwością obsługi tylko przy załadowaniu
AlbumList.

Piotr