Re: Laser kolor A4 bez marginesow - jakie modele?

Autor: Maciej Lankowski (berberek_at_priv7.onet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 13:51:17 MET

On Tue, 9 Jan 2001 13:42:13 +0100, "Reggi" <reggi_at_reggi.pl> wrote:

>Ja podobnie, ale wystarczy czarna. Jesli ktoś ma na zbyciu laser z
>minimalnymi marginasami po bokach i u góry, to chętnie się "podłączę".

Ja Ci się zaraz "podłączę" ;)))

Jedynie Minolta na moje zapytanie odpowiedziała poważnie i odpisała, iż
za 2 miesiące na rynek trafi właśnie taki model (druk bez marginesów) i
będzie to konkretnie model Minolta MC 2200.

Ale 2 miesiące mnie nie urządza - dlatego ponawiam pytanie o drukarkę w
topicu...

  Berberek