Re: Creative GTS 2 (wersja Hercules TV)

Autor: Remigiusz Franek (remigiusz.franek_at_hogart.com.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 13:31:43 MET

> standardowego
>
> A co jest standardowego w Creative'ie?

> TV-out. Nic poza tym. Hercules robi dobre karty. 2D IMHO na tym samym
> poziomie. Często lepiej chłodzone i potrafiące się lepiej podkręcać.
> Creative ma za to ciekawsze stery (Herculesa niewiele się różnią od
> referencyjnych). Generalnie osobiście bym wolał Hercules'a tym bardziej,
że
> TV-out wykorzystuję od czasu do czasu ...

Wszystko ok, pod warunkiem ze listu, ktory dostalem wynikalo ze jest to
Creative GeForce, a nie Hercules. Ale nic, przedzwonilem do firmy i okazalo
sie, ze to jest Hercules z wyjsciem TV.

A teraz uwaga: urzadzam licytacje, proponuje nowego Herculesa GTS 2 TV-out z
gwarancje (moze sie da zalatwic jakos fakture ale potrzebowalbym szybko
dane)

Bez ceny maksymalnej :-)))), cena minimalna rozsadna. Aha, Kris nie bierze
udzialu w licytacji bo i tak nie da wiecej niz 650 :-)))

Pozdro
Remi