Re: kostka w myszy (PC)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 11:31:44 MET

The Marcin Frankowski wrote:

>RusH wrote:
>>
>[...]
>
>Jak ktoś (jak ja) lubi się czasem w takich rzeczach pogrzebać, to mu
>czasu nie szkoda - i jeszcze jak ma kilka pudeł z elementami z
>demontażu (jak ja), to oprócz czasu nic go to nie kosztuje.

Tez tak myslalem ..ale czas to pieniadz , wole w tym czasie zajac sie ..liczeniem
pieniedzy ;O)))) zamiast lutowac mysze , co innego jak w tamtym tygodniu kupilem
na gieldzie M$ IntelliMouse (rolka) za 5zl a okazalo sie ze jest kabel przetarty -
mysza za 120zl naprawiona w 10 minut - t ise oplacalo :)

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not