Re: kostka w myszy (PC)

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 11:03:31 MET

Cześć,

Artur Miller wrote:

> Użytkownik "Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com> napisał w wiadomości
>
> Producent jest napisany na ukladzie - KYE :)

No tak... :->

> Nie sadze, zeby sie dalo
> znalezc gdzies dane o nim jako, ze jest to po prostu "uklad do myszy". A
> aplikacja jest tak prosta, ze da sie ja z plytki zrysowac.

Tylko mi biega nie o zrysowanie schematu z płytki (bo to rzeczywiscie jest
proste jak budowa cepa), tylko o to, czy można gryzonia przerobić na
trójprzyciskowego. Na płytce jest miejsce na trzeci mikrowyłącznik i parę
elementów (najprawdopodobniej samych biernych), stąd moje zainteresowanie
schematami aplikacyjnymi.

Dzięki i pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)