Re: Jaka wielkosc pliku wymiany w WindowsMe ?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 10:29:08 MET

Xaltuton wrote:
> A mnie ME po prostu zjadl. To co na 98 SE zajmowalo max 100mb swapa,
> na ME ponad 300 :-(

Z tego, co zauważyłem to w ogóle Win98 ma podziabane zarządzanie swapem.
Jak sobie ustawiłem rozmiar minimalny 64 MB bez ograniczania
maksymalnego, to np podczas uruchamiania UT (co troszkę trwa)
obserwowałem jak zachowuje się swap w monitorze systemu. Pod Win95 przy
64 MB RAM zajętość swapa rosła, rosła i jak doszło tak do 80 % zaczął
powiększać się również jego rozmiar. Pod Win98 (ale już przy 128 MB RAM)
wolnego RAMu miałem jeszcze z 30 MB, zajętość swapa 0 % i już Winda
zaczynała go powiększać. Tak więc ustawiłem go na sztywno min=max=64 MB
i mam spokój.

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl