Problem z DivXem

Autor: mat (kaktus1_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 09:22:28 MET

Czesc

Zainstalowałem DivX'a, odtwarzacz BestPlayer, WMP 7.0 i wszysko było
OK. Po jakimœ czasie (przpuszczam że jakiœ nowo zainstalowany program
jest temu winien) chcšc odtworzyć film za pomocš BestPlayera wywalil
się Windows. I tak jest do tej pory. Pojawia się niebieski ekran i
wisi. Instalowałem inne odtwarzacze jak VPlayer, CPlayer itp. Za
każdym raze jest ten sma efekt. A teraz najciekawsza rzecz ! Jak
uruchomie taki film który korzysta z DivXa za pomocš WMP7.0 to DZIAŁA
!!!! Oczywiœcie o tekscie moge zapomniec. Co to jest za g.... Męcze
się z tym już od poczštku grudnia.