Nowy dysk do starej plyty

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 22:01:23 MET

Nosze sie z zamiarem kupna nowego dysku twardego. Przymierzam
sie do jakiegos IBMa Deskstara. Pytalem dzisiaj o niego w sklepie
i sprzedawca stwierdzil, ze nie mam co sobie tym dyskiem glowy
zawracac bo taki dysk nie bedzie chodzil z moja plyta FIC VA-503+
UDMA 66. Troszke mnie ta informacja zagiela, bo bylem pewien, ze
przeciez nowe dyski sa kompatybilne w dol tj, ze bedzie on chodzil
na UDMA 66 a i tak bedzie szybszy od mojego terazniejszego dysku.
Jak w iec to jest naprawde ? Mam zmienic sklep czy gosc ma racje ?
ABS