Re: DRUKARKI JAKIE NAJLEPIEJ DO REFILU?????

Autor: frezzer (frezzer_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 19:50:11 MET

Użytkownik napisał w wiadomości

> Zamierzam kupić używaną drukarkę.
> Mam pytanie do użytkowników atramentówek.Chodzi o refil.
> Jakie drukarki do tego się nadają Canan , Hp, Lexmark, tzn. które
najlepiej to
> znoszą ???No i które działają po napełnieniu.Prosze o pomoc użytkowników,
kórzy
> uzywają refili, zwłaszacz HP , canon i lexmark.

Polecam zdecydowanie Lexmarka
Mam Lexmarka 2050 od przeszlo 3 lat , drukuje duzo, dla przykaldu podam ze
glowice orginalna napelnilem juz 12 razy !!! i drukuje bez zarzutu, zadnych
zatkanych dysz.
Mam jeszcze Z51 napelnilem ja tylko raz i tez dziala
Koszt wychodzi jakies 15 zl/napelnienie.

Pozdrawiam
Frezzer