Firma Abit ma jakis problem ???!

Autor: JaVoL (marek14_at_pro1.promail.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 19:27:17 MET

Jutro mam zamiar w koncu kupic ta plytke tzn KT7 bez raid i D700 a
sprzedawca powiedzial mi ze narazie wstrzymal sie ze sprzedaza tych plyt
poniewaz waza sie losy firmy i czeka. Spytalem o co chodzi to odpowiedzial
tylko ze niewiadomo czy nie bedzie problemow z serwisem ;-/
Mimo to znalazlem w Wa-wie za 630zl ta plyte i mysle ze za ta cene warto
zaryzykowac !
Durka 700 znalazlem za 310zl na gieldzie a w sklepie za 350 ale chyba sie
zdecyduje dolozyc zamiast 600tke za 280 ;-)
Zreszta na poczatku itak nie bede krecil...
Ostatnie pytanie - jaka obudowe kupic !!!
Kazdy poleca 300wat zasilacz ale taki maja tylko obudowy big tower no i
koszt to jakies 300-400zl ;-(
Mysle ze jednak kupie normalna z 230-235W...
Jutro napewno cos napisze.
Dzieki za dotychczasowa pomoc !

Pozdrawiam
JaVoL