odswierzanie

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 18:00:37 MET

Mam monitor Samsung SyncMaster500b . Monitorek ma taka opcje ze pokazuje mi
aktualna czestotliwosc odswierzania i rozdzielczosc. Przy pracy z pulpitem
wszystko jest tak samo jak ustawione w windowzie czyli 53.7k/ 85 800x600
ale kiedy wlacze karte telewizyjna na caly ekran monitorek pokazuje mi
61.8KHz 120Hz NP. Pytanie nasuwa sie same :dlaczego tak sie dziaje(czy u
was jest podobnie?) 120 to chyba za duzo jak na ten monitor? max. w
instrukcji podaj 110. Karta telewizyjna to FlyVideo 98 FM