Re: Plustek

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 18:07:34 MET

Użytkownik "Sonett" <ststan_at_priv.sos.com.pl> napisał w wiadomości > Proszę o
poradę. Kupiłem pochopnie skaner "Plustek Optic Pro P12" , a
> okazało się że muszę skanować negatywy fotograficzne. Jestem laikiem
> [hiper-laikiem] w temacie....co poradzicie? Można dokupić elementy które
> umożliwią mi skanowanie negatywów?

Skaner ten nie ma opcji podlaczenia przystawki do skanowania negatywow.
Niestety , ale na 99.9% jestem tego pewien-ostatnio robilem rozeznanie rynku
przed zakupem skanera dla siebie.
Trzeba bylo doplacic okolo 100 pln i kupic model pt12 ... z wbudowana
przystawka.

Pozdrawiam
TZD