Re: WESTERN DIGITAL

Autor: ANS (adamnak_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 16:37:40 MET

> Czy ktos z Was wie jak sie nazywa ten sklep na Bialostockiej ?
> O ile wiem od kilku lat handluja rowniez na gieldzie ?

Sklep nazywa sie PLUS, byc moze teraz zmienil nazwe. W kazdym razie sklep
tam caly czas istnieje- i jesli mozesz to tam uderzaj z reklamacja, na
gieldzie zajmuja sie tym bardzo niechetnie bo nie ma jak sprzetu
przetestowac porzadnie.
Gwarancje respektuja (przynajmniej respektowali) takze na podstawie nalepki
na sprzecie, nie trzeba sie bylo podpierac swistkiem.
Na Caviary gwarancje dawali na 3 lata.

Z pozdrowieniami- ANS