Re: Jaka wielkosc pliku wymiany w WindowsMe ?

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 14:05:39 MET

Kaizen wrote:
> Mówisz o winme?

Nie, o Win98SE, aczkolwiek WinME miałem i pod względem pamięciowym zbyt
wiele nie różnił się od Win98SE, oczywiście po drobnej optymalizacji

> U mnie me na dzień dobry zjada z 80 mega ramu i z 90 swapa (przy paru
> drobiazgach w autostarcie typu PCProbe, Power desk - bez antywira)

No więc tak, ja w WinME na dzień dobry przed instalacją zastosowałem
Win98Lite 3.0, po instalacji wywaliłem z autostartu statemgr i inne do
niczego niepotrzebne paskudztwa a następnie sobie ograniczyłem cache
dyskowy do 16 MB. Przy starcie systemu mam ładowanego NAV 2001 i Norton
Unerase z pakietu NU2001.

> Jak gram w D2 mam kilka kilo ramu wolnego i ok 70 mega swapa wolnego -
> 128 ramu i 250 swapa.

Ja po operacji jak wyżej po starcie miałem ok 70 Mb wolne (czyli 58
zajęte), wykorzystanie swap file 0 %. Ile by było przy D2 to nie wiem...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl