Re: Potrzebuję porady przy zakupie nagrywarki.

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 13:29:31 MET

"Bandzior" <zbandzior_at_go2.pl> napisal:

>Zdecydowałem się na zakup jw.
>Na razie biorę pod uwagę TEAC W54 i LG CED-8080.

Mam tego Teaca, na razie bez zadnych problemow.
Kolega ma tego LG - tez na razie bez problemow.
TEAC ma dobra opinie, ale jak dlugo W54 tak naprawde pochodza,
nikt Ci nie powie.

>LG ma zapis CDR x8 i jest tańszy, ale TEAC obsługuje tryb DAO-RAW.
>Czy ktoś wie, o co chodzi z tym trybem i jak duże ma znaczenie przy
>kopiowaniu płyt.

Znaczenie ma takie, ze w DAO laser wypala cala plytke w jednym
przebiegu lasera bez jego wylaczania, co ma znaczenie przy robieniu
dokladnych kopii plytek. W ten sposob teoretycznie daje
sie skopiowac wiele zabezpieczonych plyt.

Andy