Re: Jaka plyta DUAL ?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 08 Jan 2001 - 11:36:10 MET

> Witam,
>
> Do konca tygodnia musze kupic znajomemu plyte dwuprocesorowa
> pod celerony (2x700). Ma hdd 40gb UDMA100 i winfasta GF2MX.
> Co mozecie polecic w jakiejs rozsadnej cenie? Co myslicie o
> Abicie VP6 ?
>
> Za wszelka pomoc bardzo dziekuje.
>
> hudson

Zdecydowanie polecam płytkę ABIT dualceleron (nie znam nowego symbolu drugiej
wersji płyty ale wcześniejszy to Abit BP6). BP6 Była bodaj pierwszą płytą
2xceleronn przeznzczona dla użytku domowego.
W mojej płycie zalety to:
2xceleron
wejścia UDMA66 i standerdowe
sporo wejść pod różne karty
jest niestety i jedna poważna wada (ale ukaże się w przyszłości) ponieważ są
tylko 3 wejścia pod pamięć RAM czyli do 7?? set iluś tam.
Przy zakupie tej płyty należy szczególnie pamiętać o tyl że ma ona nieco
większe rozmiery!!! co to oznacza - otóż wchodzi bez problemu do obódowy ATX
ale jeśli włożymu kości pamięci w skrajne gniazdo to wówczas nie dopchniemy CD-
Romu do końca ponieważ zawadzi o ową pamięć!!!. Zatem obudowa musi być szersza
albo głąbsza.

!!! Nowa wersja płyty (BX6 lub coś w tym stylu) ma również niezły wypas
oszywiście obsługę UDMA100 i chyba nowych celków, w mojej po dorbnych zabiegach
też można je zamątować.
O szczegóły proszę pytać lub wejść na str ABIT`a
pozdrawiam: AdamU