Win ME - Restore

Autor: Bogusław Nowacki (master5_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 10:56:32 MET

Czesc

Od 5 miesiecy mam Win Me, ogolnie wszystko ok, ale ...
Zauwazylem ostatnio, ze mam dziwnie malo miejsca na C.
Wedlug moich obliczen powinno byc okolo 800 MB,
a na prawde mam niecale 300 MB.
Zaczalem szukac i szperac po systemie i znalazlem ukryty katalog
na C: _Restore a w nim 560 MB dziwnych plikow. Podejrzewam,
ze sa to pliki "Przywracania systemu".
Mam pytanie, czy mozna gdzies w ME wylaczyc "Przywracanie systemu" i
czy gdybym pozbyl sie tego _Restore to system bedzie chodzil ?

Pozdrawiam

Bogusław Nowacki
master5_at_poczta.onet.pl
http://www.republika.pl/master5