Duży problem

Autor: garfield (garfield77_at_onet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 08:36:08 MET

Cze !!!
mam problem ( jak my wszyscy )
Kilka lat temu kupili mi jakiegoś kompo-złoma
na windows 95 pracował normalnie, lecz gdy zainstalowałem windows 98 zaczęły
sie problemy.
Gdy uruchamiamiam komputer to przy ładowaniu
win 98 pojawia się jeszcze w dosie następujący komunikat :

Podczas inicjaci Shell wystąpił błąd :
System nie mógł załadować lub odnaleźć wymaganego pliku Krnl386.exe.

Po czym komputer się wyłącza.
Wiem że problem tkwi w sterownikach dysku twardego Standard bus mastering,
bo gdy je wyłączyłem w trybie awaryjnym to komp uruchamia się normalnie,
tyle że nie wiedzieć czemu nie ma obsługi cd-romu. Mam płytę Ami, procek
Pentium 120 , 40 sdram. Żadnych sterowników lub dokumentacji do komputera
nie posiadam.
P.S na win 95 jest tak samo :((
P.P.S może trzeba wymienić dysk twardy ???
Jak chociaż włączyc obsługę cd-romu ???
Pomóżcie !!!
z góry dzięki
nara