Kopiowanie w locie

Autor: Henryk Marczak (hemaru_at_go2.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 20:36:05 MET

Witam serdecznie!

W którymś z pism pecetowych (szkoda,że nie pamiętam którym) wyczytałem, że
przy trudnościach z kopiowaniem CDROM-ów w trybie:

"Write on the fly' if possible"

można poradzić sobie uruchamiając z:

Start/Uruchom

jakiś (szkoda, że nie pamiętam, jaki) program systemowy, za pomocą którego
(przez usunięcie "ptaszków' w oknie) można wyłączyć wszystkie programy
uruchomione podczas startu systemu, zostawiając jedynie jakieś (znów nie
wiem jakie) konieczne (chyba 3) programy. Po zrestartowaniu komputera można
już kopiować w locie. Sprawdzone - robiłem to i działało, choć wszystko
pozapominałem. :(.

Czy możecie mi odświeżyć moją pamięć?

Pozdrawiam!

Hemar