Re: Tablica alokacji - jak naprawić/odzyskać ????? PROSZĘ O POMOC

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 08 Jan 2001 - 04:04:42 MET

Użytkownik "por.Borewicz" <por.borewicz_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Za pomocą Easy recovery odzyskałem cały dysk ( 2GB ) tylko polskich liter
> nie było ;-))))))))
> EasyRecovery Pro v5.0 - 3,38 MB
> Jak trzeba daj znać

"Przetestowalem" juz Tiramisu Easy Recovery Pro 4.1 i Lost&Found 1.06
i rezultat jest w miare zadowalajacy. Chetnie jeszcze bym sprawdzil Easy
Recovery Pro 5.0, ale nie wiem, skad to sciagnac.
Jest to dysk z roboty, dlatego BARDZO,BARDZO,BARDZO zalezy mi,
by odzyskac jak nawiecej danych (najlepiej 100% :-))

BTW Czy komus zdazylo sie kiedys, by Norton Ghost spieprzyl tablice
alokacji dysku przeznaczonego do sklonowania ???? Mnie wlasnie cos
takiego sie przytrafilo :-(
Czy tablice alokacji daje sie jakos naprawic/odzyskac ???

--
Pozdro
Matti