Re: Jak namierzyć PC-ta w sieci?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 23:46:43 MET

"romik" <romik196_at_klub.chip.pl> napisal:

>Tyle co wiem ERA może okreśłić skąd nadawano, położenie
>-i to rejestruje! Jeśli z okolicy zamieszkania Twojej znajomej, to może
>skierowac sprawę dalej, bo gościu jej zagraża...fizyczne.

Sprawa jest beznadziejna. Nikt nie sledzi przebiegu smsow,
nikt nie nagrywa rozmow, poniewaz nie ma mozliwosci robienia tego
na masowke (operator E jedynie gromadzi tresc smsow wysylanych przez ludzi-
przynajmniej robil tak do czasu afery z kradzieza).
Jakakolwiek sprawa tego typu do operatora,
nie podparta nakazem sadowym, jest po prostu olewana.

Andy