Cos z RAM-em...

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 21:51:28 MET

Moze ktos pamieta moje poprzednie problemy... Niestety nikt nie potrafil mi
pomoc, ale zauwazylem kolejna nieprawidlowosc...

Dlaczego tak jest ze np. po wyjsciu z jakiejs gry 3D system zachowuje sie
tak jakby gra nie zwolnila calego RAM'u, tzn. tak mi sie wydaje. Dzieja sie
rozne dziwne rzeczy ( bledy i zwisy). Jezeli zrestartuje sprzeta to jest OK
!
Dzieje sie to nie tylko po wyjsciu z gry ale np. odtwarzam jeden po drugim
plik *.mpg w Windows Media Player... Kilka pierwszych idzie OK ale nastepne
juz nie - jakies bledy !
Mam Windowsa Millenium... RAM testowalem - OK !

Moze to tylko jakies ustawienia w Windowsie - sam juz nie wiem ! POMOZCIE
!!!

Grzesiek!

PS. Ktore pliki w windowsie sa odpowiedzialne za dekompresje dzwieku?