Awaria HP 510

Autor: Michal Szulc (miszulc_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 20:38:08 MET

Cos w niej poszlo. W kazdym razie drukuje tylko polowa glowicy, tak, ze na
papierze mam paski czarne i biale na przemian. Glowica nie jest zapchana, bo
po naduszeniu guziczka atrament wyplywa przez wszystkie dziurki, komp tez
nie zawinil, bo to samo jest w auto tescie. Wiem, ze trudno to "naprawic" na
odleglosc, ale moze ktos mial podobny problem, a rozwiazanie jest banalne...
Taka mam ostatnia nadzieje :))
Wiem, ze to stary grat, ale bylem z niego bardzo zadowolony i troche mnie
przeraza koniecznosc kupna nowej...

Pozdrawiam,
Michal