Re: Drukarka poszukiwana.

Autor: + Paweł (xaulos_at_kki.net.xl.x=p)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 18:17:40 MET

Skoczeq wrote:

> Tez ufam HP. Najlepiej kup sobie HP DeskJet 610c ok. 400 zl. Szybka nie
> jest, ok. 5str. / min czrnym tuszem, a 2str/min w kolorze. Uzupelniac tez
> mozna. W sumie pakiecik do uzupelniania czarnego tuszu kupilem za 60 zl
> (maszynka + dwie buteleczki = dwa uzupelnienia)

Jak już jesteśmy przy uzupełnieniach. Mam Desk Jeta 510. Próbowałem
kilka razy napełniać pojemnik z tuszem,
różnymi zestawami, strzykawkami, z zalepianiem, zaklejaniem, odsysaniem
itd. Zawsze kończyło
się to byle jak tzn. wydrukowaniem paru kartek i wyciekiem reszty
atramentu. Czy ktoś ma pozytywne
doświadczenia z tymi cartridge'ami (26A) i jakimś zestawem do nabijania?