Re: [nie-spam!] Internet przez 'Hyperion' - http://www.hyperion.pl

Autor: bartekbravo_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 07 Jan 2001 - 17:04:46 MET

 Korzystam z usług Hyperiona od pięciu miesięcy i uważam, że jest OK.
Faktem jest, że podłączenie opóźniło im się o prawie cztery miesiące, ale w
ramach rekompensaty otrzymałem przez trzy miesiące połączenie gratis.
Teraz płacę 49 PLN miesięcznie i w umowie zagwarantowano mi, że wysokość
abonamentu do 2003 roku może zmienić się jedynie o stopień inflacji.
Z usług tej firmy jestem zadowolony i z pełną odpowiedziałnością polecam
wszystkim tym, którzy mają taką możliwość.
Pozdrawiam
            Bartek J. Bielsko-Biała