skaner microtek msf-300c normerel

Autor: Piotr Bodek (bodek_at_grafit.mech.pw.edu.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 16:05:57 MET

Witam!
Poszukuje wszelkich informacji o w/w sprzecie. Dostalem wlasnie taki
wynalazek od znajomego i bardzo bym chcial to uruchomic (tak bardziej dla
zabawy niz dla celow praktycznych)
Skaner jest czarno-bialy, ma wyjscie DB25 z tylu na obudowie, przelacznik
220/110 V, wiem ze powstal w 1986 roku (taka informacje podaje strona
firmowa), kiedy ja gralem jeszcze w river-raida na malym atari ;))
Byc moze jest nawet sprawny - lampa swieci, wozek przy wlaczeniu sie
przemieszcza...

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow widzial kiedys cos takiego? A moze ktos
takie cos ma jeszcze w domu?

Moje pytania podstawowe:
Jak to podlaczyc?
Znalazlem w Sieci informacje ze mozna to podlaczyc przez interfejs o nazwie:
MS-MCY
Byla do tego jakas karta do kompa?
Bo ja nie mam zadnej karty do tego wynalazku.... a ktos mi powiedzial (ten
co mi to dal), ze podlacza sie to przez port drukarkowy....

Nawet znalazlem jakis sterowniki w formacie .sys.. czyli pod dosa i twain
pod win.3.11

Ogolnie wszelkie info na temat co to jest i jak to odpalic bardzo mile
widziane!

Pozdrawiam
Piotr Bodek