Re: Jak oszukac BIOS ?

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 15:38:41 MET

"Andrzej Rogalski" <krzychu11_at_poczta.onet.pl> napisal:

>Czy znacie jakis program pozwalajacy zobaczyc wiecej niz 8Gb dysku na starej
>plycie.
>
>Jesli mial ktos z tym do czynienia, to prosze o jakies namiary na taki
>program lub ewentualnie mini instrukcje obslugi.

Jaka plyta ? To podstawa do dalszych odpowiedzi.

Sa programiki do przejmowania funkcji biosu
(EZDrive, Disk Manager), wielu tu uwaza ze
spisuja sie znakomicie, ale ja widzialem,
jak pieknie walily sie dane pod nimi, wiec
zbytnio nie polecam (nie krzyczcie nam nie :-)
Lepszym wyjsciem jest upgrade
biosu (o ile sie da) albo zainstalowanie
dysku na innym kompie, podzielenie,
zainstalowanie windy i wlozenie dysku z powrotem.
Moze pomoc, poniewaz wingroza powinna sama odczytac
wielkosc partycji.
Jeszcze innym spsosbem jest zresetowanie biosu - sam
nie wiem czemu, ale to czasami pomaga.

Andy