Re: JAKA KARTA DO ZGRYWANIA MUZ...

Autor: MiW (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 14:44:41 MET

> www.pcavtech.com
> Rzeczywiscie SB po prostu zrobil dobra reklame, karty sa slabe.
(szczegolnie
> wyjscie cyfrowe jest beznadziejne, moja zintegrowana karta ma duzo
lepsze).

Moze inaczej...
Maja naprawde niezly stosunek cena / jakosc przy zastosowaniach typowo
amatorskich (gry / mp3).
Ale jak ktos ma za dobry sluch ;)) albo chce troche sie pobawic 'ambitniej'
to lepiej niech sie od nich trzyma z daleka (moze pomijajac SBLive
Platinum - ale tutaj to tez nie jestem pewien, czy wart swojej ceny)

MiW