Re: TANIO dysk 9.1GB UWSCSI

Autor: K.Musial (kmusial_at_mac.com)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 10:45:11 MET

> [...]
> Subject: Re: TANIO dysk 9.1GB UWSCSI
>
> Użytkownik K.Musial <kmusial_at_mac.com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:B67D358A.15824%kmusial_at_mac.com...

> novicjusze
> podaje
> nie

> ;))

> tak
>
> :O)) teraz to mnie z mog zwaliles , CZLOWIEKU opanuj sie !! jest wolny rynek
> i NIKT normalny nie bedzie cie laskawie blagal o podanie ceny , zrozum ze
> 80% osob OLEWA takie ogloszenia jak twoje (w tym i ja) bo sa ZALOSNE !

....to naprawde ciekawe co piszesz...idac takim rozumowaniem wielu
nienormalnych a nawet szalonych osob (pewnie mozna to wytlumaczyc np. BSE)
przesyla swoje zainteresowanie z zapytaniem o cene i szczegoly...nie tylko
za pomoca e-maila ale rowniez na podany numer tel. 0603...co pewnie kosztuje
drozej niz przez poczte elektroniczna... BBBBBAAAA chyba nawet wiekszosc
jest szalona (z moja skromna osoba wlacznie) bo dostalem naprawde spora
ilosc zapytan na ktore KULTURALNIE ODPOWIADAM :))) TAK TRZYMAC ...TO SIE
CHYBA NAZYWA WOLNY RYNEK - dodam jeszcze ze nie sa to zadne blagania tylko
standardowe wolnorynkowe zapytania (dlaczego tak drogo?, ile?, gdzie? -
daleko?...) wszystko zgodnie z zasadami wolnego rynku, nikt nikogo do
niczego nie zmusza - to nie SOCJALIZM czy KONMUNA ale DEMOKRACJA a mozliwe
ze cos wiecej czyli INTERNET

...troszke szkoda czasu na taka dyskusje (sa przyjemniejsze zajacia :)))),
ale mam nadzieje ze wyjsnilem znaczenie WOLNY RYNEK-DOSTEP PUBLICZNY-
KULTURALNA ODPOWIEDZ :)) ... jesli jest potrzeba, wytlumacze hasla...
NIEUATORYZOWANE WYPOWIEDZI W INTERNECIE - ZMORA INTERNETU

...dodam jeszcze ze nie ladnie jest kasowac czesc wczesniejszych zdan
zapisanych w dyskusji... chyba ze takie zasady ... (rozumie)

...chcialem zapytac czy twoje wypowiedzi sa autoryzowane czy to tylko
slomiany lub wirtualny puchatek_kubus_at_poczta.fm lub jakas nowa postac MASKA
dla uchronienia sie przed odpowiedzialnascia... ZASADY GODNE POZALOWANIA

... bez obrazy

BusH
per-prosiaczek >:o "ooooojjjjjjj"