Problem z drukarką HP695C

Autor: Zloty (grzegorzgaska_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 01:34:09 MET

Witam wszystkich.
Moja drukarka(HP695C) ostatnio przestała drukować. To znaczy nie do końca.
Gdy próbowałem coś wydrukować drukarka potrzebowała ok 5-10 minut żeby
wykonać moje polecenie. W tym czasie nie zgłaszała żadnych bledów,
kontrolka zasilania się paliła, a kontrolka wznowienia mrugała. Próbowałem
wszystkiego, najpierw sprawdziłem pojemniki z tuszem i wszystko inne wg
instrukcji, przeinstalowalem sterowniki, potem cały system(win98se) i nic.
Wszystkie kabelki też OK. Na końcu zainstalowałem windowsowskie sterowniki
do HP690 i co? Wszystko OK! Drukarka ma rok, nie wkładałem zadnego nowego
sprzetu do kompa i wogóle nie widze przyczyn takiego zachowania. Jak ktoś
moze pomóc albo miał podobny problem bede wdzieczny za informacje.
TIA

--
Pozdrawiam
Grzegorz