Re: Jaka grafika do slabego sprzetu??

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 00:51:24 MET

On 6 Jan 2001 17:06:30 GMT, rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON (RusH)
wrote:

>tylko Voodoo2 lub Voodoo3 2000 pci (nie do dostania praktycznie), alternatywa to
>przesiadka na plyte z AGP i wtedy grafik do wyboru ...
Jesli przedpiszcy chodzilo o miniGLa uzywanego w grach to V2/3 jest
ok. Jesli jednak chcialby uzywac OGL spotykanego w programach
uzytkowych to:
karty na chipsecie Nvidii - Vanta, lub starsze na Rivie 128,
Permedii2, Rendition Verite. Niestety, sa to dopalacze strszej
generacji znacznie wolniejsze w 3D od V2/3.
Cos na ten temat bylo w watku "Karta graficzna - prosze o opinie" z
21.12.2000

Pozdrawiam
GLide

--