Re: jak SB live Value i SB Player 5.1 razem

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 00:06:34 MET

On Sat, 6 Jan 2001, ;-) zaaMANtoo wrote:

>+ Witam i prosze o fachowa rade.
>+ Mam sb live value, dokupilem najnowszego blastera sb player 5.1.
>+ Chcialbym nie wywalac starej karty, jak by to wszystko pogodzic
>+ aby np. odtwarzac jedna karta +efekty, a
                                  *******

 To się wyłożę: jeśli masz zamiar załadować tylko drivery
a efekty generować nie-wiadomo-czym - pewnie ci się uda.
 Jeśli masz zamiar załadować LiveWare to (o ile się sprężę)
mogę ci forwardność odpowiedź supportu z CREATIVE; coś
w stylu "używanie w kart dźwiękowych w komputerze nie jest
supportowane przez LiveWare".
 Nie próbowałem jeszcze załadować najnowszego LW (już mam
ściągnięte tylko z czasem krucho).
 Natomiast na pocieszenie: LV2.0 (mimo że jest równie
unsupported) u mnie działa bez zarzutu; tyle, że ja mam
jako drugą kartę Guillemota (HomeStudio na ISA).
 Upgrade do LW 2.1 też działa -:)
 Jakl się zachowa przy 2 kartach SBL... nie wiem !
(LW 2.X po prostu ignoruje kartę "nie SB" - i każda
 działa obsługiwana własnym programem; LW 3 próbował
 sterować obiema kartami naraz ze skutkiem tragicznym: GPF)

[...]
>+ Pozdrawiam wszystkich grzebiacych

 Wzajemnie -:)
 Gotfryd