Re: Tania plujka... a koszty.

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 23:30:45 MET

Chce Ci powiedziec 1 przecz: mam EPSON SC 440 i tusz ubywa doslownie na
oczach: puszczam drukowanie 10-15 stron (lub 4 zdjec na A4 kazde)... Do
drukary dodaja soft, w ktorym widac ile tuszu Ci zostalo, Wiec ubywa na
oczach. Oryginalny tusz - pona 100 PLN. Ja oszaleje, ale chyba to sprzedam.
Co do jakiejs innej, taniej w eksploatacji ATRAMENTOWKI nie moge sie
wypowiadac, natomiast Qmpel ma laserowa Oki Okipage 6w - REWELACJA (pod
wzgledem oszczednosci) - Toner 90 zl - wystarcza na ponad 1000 stron A4 (i
to chyba grubo ponad 1000 stron)