Odp: Dziwny modem wewnetrzny ??

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 00:50:19 MET

> Nie moge zaintalowac pod Win98 modemu wewnetrznego ktory jest bardzo
dziwny.
> Jest krotki i wpina sie go w wejscie skladajace sie z dwoch rzedow po 8
> stykow.
> Wejscie to znajduje sie na plycie glownej pomiedzy sledziem a jednym ze
> zlacz PCI.
> Na modemie jest napisane 56K DAA E V7.0.

Wyglada na to ze masz modem ktory podpina sie do zlacza DNR. Czyli krotko
mowiac to co masz to w zasadzie tylko wyjscie na linie a reszte taki modem
bierze z plyty :) Zatm modemem to chyba ciezko nazwac :)))))))
A jak to uruchomic to nie wiem bo jeszcze nie mialem !

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm