problem z karta tv pod Windows ME

Autor: bw (bw_at_bw.cnet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 22:23:01 MET

Witam!

Mam nastepujacy problem. Posiadam karte TV/FM WinView 601. Wszystko niby
elegancko dziala pod Win Me - sterowniki itd. program do obslugi, ale
podczas ogladania jakiegos kanalu w trybie Prewiev, ale w trybie
Overlay slychac glos, a obraz stoi w miejscu (tzn. po kliknieciu myszka
odswieza sie - pojedyncza klatka). W czym tkwi problem i jak go rozwiazac?

Prosze o odpowiedz takze na priva - bo rzadko mam dostpe do sieci - prosze i
dzieki.

Pozdrawiam
Maciej Mikler (BOMBER)