nacialem sie czy nie ???

Autor: Mannix (mannix_at_w.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 21:29:13 MET

zamowilem u goscia 2 simmy EDO o pojemnosci 2x16 MB EDO RAM.
w paczce fakt przyszly dwie... na kazdej jest po 8 kostek pamieci firmy NEC
o oznaczeniu 4216400-60 (numer seryjny kosci 9751MAE33). i teraz problemik.
na plycie HX pokazuje mi tylko 16 MB za 2 kosci, czyli wychodzi ze kazda ma
po 8 MB EDO RAM.
i tu pytanie: czy juz mam sie wkurwic ze zostalem oszukany ? czy tez
wszystko jest OK! i tak jak gosc sie tlumaczy moja plytka moze nie widzi
calych 16 MB... a tylko pierwsze 16 MB (czyli czyta z kazdej kosci po 8
zamiast 16 MB RAM)... mi wydaje sie to nimozliwe.
acha... pomiedzy kostkami pamieci na simm-ie jest kwadratowy uklad o
oznaczeniu ACTrb 727...
czy moze ktos pomoc ???
o odpowiedz prosze najlepiej na maila: mannix_at_poland.com

    mail to: mannix_at_w.pl
    http://www.net-serwis.prv.pl