Re: zadania na czas w Windows

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 17:45:21 MET

Jest cos takiego w Windows 98 (nie wiem czy w win95), co sie nazywa
harmonogram zadan. Znajdziesz to klikajac w na ikonke z nazwa: "Moj
Komputer", kliknij na harmonogram, a nastepnie "dodaj zaplanowane zadanie"
otworzy sie prosty w obsludze kreator, ktory umozliwi ci zaplanowanie
uruchomienia jakiejs aplikacji...

              Andrzej Gruda
              gruda_at_interia.pl
Użytkownik Digital Cat <adrianad_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:937950$cm3$1_at_news.tpi.pl...