sklep z monitorami w wawie

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 16:52:55 MET

Witam!

 Gdzie jest jakiś dobry sklep z monitorami w Warszawie?
 Gdy kupowałem dwa lata temu mojego Samsunga 700P+, udało mi się go
 wypatrzyć i pooglądać w jakimś sklepiku (20m2?) na pradze, ale to i
 tak dobrze.
 Teraz potrzebuję kupić następny monitor do drugiego kompa i nie wiem
 gdzie pójść, żeby móc pooglądać większą ilość monitorów na raz. Mile
 widziana możliwość włączenia np. własnego filmu DVD czy własnego
 programu (w celach testowych oczywiście :).

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +