Re: ibm na ata66! - pilne

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 16:27:07 MET

No i po co wam ten program? Ja kiedyś bawiłem się nim i po nocy spać nie
mogłem poźniej ze strachu, że dysk zepsułem. Posiadając płytę z UDMA 33
chciałem przełączyć dysk (DPTA 20GB 7200 UDMA 66) na ten tryb, bo miałem
nadzieję (niewielką, ale i tak jak coś już dostanę to muszę pomajstrować),
że trochę przyśpieszy. Po przełączeniu uruchamiam winde i wydaje mi się, że
cos jakby więcej czasu to zajęło. Faktycznie testując np. SisoftSandrą
zauważyłem 50% spadek wydajności. Przerażony natychmiast odpalam programik w
dosie raz jeszcze i ustawiam tak jak było tzn na UDMA 66. Ponowny restart i
testy windowsa pokazują nadal wyniki połowę za małe. Ponieważ było już późno
i chciało mi się spać zostawiłem to w cholerę. Obudziłem się rano po nocnych
koszmarach, że będę się męczył z wolnym dyskiem. Odpaliłem kompa i okazuje
się, że wszystko wróciło do normy. Teraz już za nic nie będę kombinował z
dyskiem bez potrzeby. Jeszcze CDROM-y to rozumiem (są przynajmniej 3 razy
tańsze)

Pozdrawaim. Seba