Duron 600 czy 700 !

Autor: JaVoL (marek14_at_pro1.promail.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 12:03:00 MET

Bylem wlasnie na gieldzie zorientowac sie w cenach a jutro kupuje tylko mam
jeden maly dylemat ! Mowicie ze 600kupowac ale on kosztuje 280zl a 700 310zl
! A na stoiskach kazdy mowi ze 600ka chodzi na 900 ale 700 bedzie tez
chodzic i moze nawet na 1000 ale bedzie wiadomo miala lzej...
Czy jest jakas roznica w podkreceniu 600tki a 700tki ???
Plyte abitakt7bez raid mozna dostac za 630-680zl...
Kupie tez ram 150zl 64mb133mhz...
Coprawde plyte bede podlaczal pierwszy raz moze jakies wskazowki ??? Na
jakiej stronie www znajde metode z tym mostkowaniem olowkiem proca ???
Niestety musze i obudowe zmienic bo stara nie pasi...
Jakies wskazowki przed pierwszym odpaleniem ?
Czy trzeba jakies zwory na plycie ustawic czy normalnie odpalamy i wszystko
w biosie grzebac ???
Kupil bym to dzis ale mam impreze wiem ze nikt by juz mnie z domu nie
wyciagnal hhee ;-)
Czy ram stary 2x16mb66mhz moge tez wlozyc do tej 64ki133mhz ???

Ps
Wybralem plyte abita poniewaz cena nie jest az tak wysoka a latwiej bedzie w
razie czego bios znalesc i w dodatko ma wiatrak ;-)))

Pozdrawiam
JaVoL