ZIP IOmega

Autor: Robert (robert_4_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 14:00:00 MET

mam pytanko do uzytkownikow Zip-a, chodzi mi o to ze formatowanie dysku
(oryginalnym programem IOmegi) 100 MB pod Win Me (pod 98 chyba tak samo) w
tzw. quicku powinno trwac 10 sekund (tak przynajmniej jest napisane) a w
moim przypadku trwa 50 sek. Transfer tez chyba mam za slaby. Prosilbym o
zmiezenie tego czasu u siebie i podeslanie wynikow (moze byc na liste, moze
to innych tez zainteresuje).

Moja konfiguracja:
Celeron II 633/790MHz
Plyta MicroStar 6163
160MB
RivaTNT2 32MB
HDD 9,1GB IBM SCSI, 20GB Samsung IDE
itd. ....
I najwazniejsze ZIP 250MB IOmega port drukarki.

Pozdrawaiam
Robert