Odp: ???.?

Autor: Tobiash (tobiash_at_priv1.onet.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 10:58:41 MET

ostatnio gdzies w jakims faq o tym czytalem ale nie do konca i wyszlo mi ze
mozesz korzystac z :
serweru tepsy : news.tpi.pl (nie trzeba sie logowac)
serweru onetu GDY masz tam konto - tu trzeba sie logowac -(potrzebne dane -
adres konta jako login i onet_pass jako haslo chyba - poczytaj na newsach
onetu na stronie) : news.onet.pl
Na podane wyzej mozesz pisac i je czytac
poza tym sa inne ktore mozesz tylko czytac ale po co ci takie ??? (mam
gdzies ten faq to najwyzej ci przesle albo sobie go na onecie poszukaj)
pozdro
tob.

Użytkownik Piotero <mieto_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:934as4$l0s$1_at_sklad.atcom.net.pl...